- Головна
- Архів лекцій
- Організація громадської діяльності. Адвокація та лобіювання
Валентина Ведровська
Організація громадської діяльності. Адвокація та лобіювання
Розклад лекцій
-
9:30-10:00
Реєстрація слухачів
-
10:00-11:45
Лекція "Бюджетний процес на місцевому рівні, участь громадськості"
Викладач: Ольга Омельчук -
11:45-12:00
Перерва на каву
-
12:00-13:30
Лекція "Вплив реформи децентралізації на розвиток громад"
Викладач: Ольга Омельчук -
13:30-14:00
Обід
-
14:00-17:00
Лекція "Організація громадської діяльності. Адвокація та лобіювання"
Викладач: Валентина Ведровська -
17:00-18:00
Практичне заняття
Ведучий: Ігор Бичков
Тестування
1 из 7
Виберіть фразу, яка найкраще підходить за змістом на місці пропуску. Адвокація — це не просто вплив на суспільну політику, а й головним чином.....- підняття престижу організації
- перемога на місцевих виборах
- вплив на громадську думку
2 из 7
Яке із зазначених нижче тверджень НЕ є визначенням поняття «адвокація»?- Адвокація - це сукупне поняття, для широкого спектра дій громади, спрямованих на вирішення проблем, криз або ж системних негараздів в суспільстві.
- Адвокація – це не публічний вплив конкретних груп на органи влади для забезпечення ВЛАСНИХ інтересів.
- Адвокація - це діяльність по захисту прав та інтересів громадян шляхом їх участі в процесі прийняття рішень, які спрямовані на зміни.
3 из 7
Що таке «Діаграма Ганта»?- Діаграма, яка часто використовується для ілюстрації плану, графіка робіт за будь-яким проектом. Є одним із засобів планування та управління проектами.
- Алгоритм дій при аналізі проблеми та визначенні конкретного рішення. Також допомагає чітко визначити мішень адвокаційної кампанії.
- Діаграма, що показує всі можливі логічні відношення для скінченного набору множин.
4 из 7
В якому рядку вказано найбільш повний перелік «гравців» будь-якої адвокаційної кампанії?- Суддя, адвокат, потерпілий, обвинувачений
- Мер, депутати, виконавчий комітет, директор департаменту освіти
- Група інтересів, представник, «мішень», «друзі та вороги», ЗМІ
5 из 7
З чого починається адвокаційна кампанія?- Визначення мішені та оцінки ігрового поля
- Аналізу та формулювання проблеми
- Пошуку конкретного рішення
6 из 7
Що таке «мішень» адвокаційної кампанії?- Людина чи група людей, від яких на пряму залежить прийняття рішення.
- Людина чи група людей, що можуть допомогти у проведенні адвокаційної кампанії.
- Конкретне рішення, якого ми хочемо досягнути внаслідок адвокаційної кампанії.
7 из 7
У якому рядку вказано найбільш точний перелік важливих для планування кампанії моментів?- План атаки, план оборони, план відступу
- Організаційний план кампанії; графік основних подій, акцій та заходів; медіаплан; план-графік кампанії
- Оренда приміщення, організація логістики, друк листівок, встановлення сцени та мікрофонів, запрошення спікерів, організація прес-конференції.
Правильних відповідей: з 7
- 1. Вірно
- 2. Вірно
- 3. Вірно
- 4. Вірно
- 5. Вірно
- 6. Вірно
- 7. Вірно
1. Виберіть фразу, яка найкраще підходить за змістом на місці пропуску. Адвокація — це не просто вплив на суспільну політику, а й головним чином.....
- підняття престижу організації
- перемога на місцевих виборах
- вплив на громадську думку
2. Яке із зазначених нижче тверджень НЕ є визначенням поняття «адвокація»?
- Адвокація - це сукупне поняття, для широкого спектра дій громади, спрямованих на вирішення проблем, криз або ж системних негараздів в суспільстві.
- Адвокація – це не публічний вплив конкретних груп на органи влади для забезпечення ВЛАСНИХ інтересів.
- Адвокація - це діяльність по захисту прав та інтересів громадян шляхом їх участі в процесі прийняття рішень, які спрямовані на зміни.
3. Що таке «Діаграма Ганта»?
- Діаграма, яка часто використовується для ілюстрації плану, графіка робіт за будь-яким проектом. Є одним із засобів планування та управління проектами.
- Алгоритм дій при аналізі проблеми та визначенні конкретного рішення. Також допомагає чітко визначити мішень адвокаційної кампанії.
- Діаграма, що показує всі можливі логічні відношення для скінченного набору множин.
4. В якому рядку вказано найбільш повний перелік «гравців» будь-якої адвокаційної кампанії?
- Суддя, адвокат, потерпілий, обвинувачений
- Мер, депутати, виконавчий комітет, директор департаменту освіти
- Група інтересів, представник, «мішень», «друзі та вороги», ЗМІ
5. З чого починається адвокаційна кампанія?
- Визначення мішені та оцінки ігрового поля
- Аналізу та формулювання проблеми
- Пошуку конкретного рішення
6. Що таке «мішень» адвокаційної кампанії?
- Людина чи група людей, від яких на пряму залежить прийняття рішення.
- Людина чи група людей, що можуть допомогти у проведенні адвокаційної кампанії.
- Конкретне рішення, якого ми хочемо досягнути внаслідок адвокаційної кампанії.
7. У якому рядку вказано найбільш точний перелік важливих для планування кампанії моментів?
- План атаки, план оборони, план відступу
- Організаційний план кампанії; графік основних подій, акцій та заходів; медіаплан; план-графік кампанії
- Оренда приміщення, організація логістики, друк листівок, встановлення сцени та мікрофонів, запрошення спікерів, організація прес-конференції.